KLACHTEN?

 

Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met je naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service.

Inspecteer de geleverde artikelen altijd meteen na ontvangst. Indien je naar aanleiding van een geleverd artikel, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht hebt, kun je dit aan ons kenbaar maken door ons een e-mail te sturen. Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht.

Schade? Stuur altijd het bestelnummer en foto’s van de schade mee. Stuur ook je naam en de adresgegevens mee waar het artikel naar toe is gestuurd.

Na ontdekking van een defect of schade heb je 14 dagen de tijd om het defect te melden. Je ontvangt van ons altijd een ontvangstbevestiging dat wij je bericht hebben ontvangen.

eet!verleden zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met je opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.